Πηγαίνοντας στην πρώτη μου έκθεση φωτογραφιας(Λάρισα)

Ο Θανάσης  στην" μαγνητική κάψουλα"
Οι vegeterians 
Η πρώτη μου φωτογραφία σε έκθεση
Να και η 2η
Να και η 3η
ΕΓΩ δίπλα στην φωτογραφία μου(ΠΑΝΩ)
Ο Πρόεδρος
Ο εκθεσιακός χώρος



Λίγο πριν φύγουμε από την έκθεση





Ax αυτό το νάζι σου

Αναχώρηση
Β.L.U.E όσοι έχουν περάσει οικονομετρία ξέρουν
Ταξιδεύοντας με το φως
Και τέλος ξανά η μούσα μου ο Θανάσης 



ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΙΕΜΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ




ΤΟ "ΣΤΥΛΑΚΙ"















Σχόλια

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΚΕΙ..ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΣΑ ΟΠΩΣ Κ ΟΛΟΙ!ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ 2η?????????????????????ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο george!!!!!!!!στην επομενη θα ρθω και γω :) gata!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειες γιωργακη! και επιτελους αλλαξε μουσα!! θεια-αναστασια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου