Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Πηγαίνοντας στην πρώτη μου έκθεση φωτογραφιας(Λάρισα)

Ο Θανάσης  στην" μαγνητική κάψουλα"
Οι vegeterians 
Η πρώτη μου φωτογραφία σε έκθεση
Να και η 2η
Να και η 3η
ΕΓΩ δίπλα στην φωτογραφία μου(ΠΑΝΩ)
Ο Πρόεδρος
Ο εκθεσιακός χώρος



Λίγο πριν φύγουμε από την έκθεση





Ax αυτό το νάζι σου

Αναχώρηση
Β.L.U.E όσοι έχουν περάσει οικονομετρία ξέρουν
Ταξιδεύοντας με το φως
Και τέλος ξανά η μούσα μου ο Θανάσης 



ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΙΕΜΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ




ΤΟ "ΣΤΥΛΑΚΙ"















3 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΚΕΙ..ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΣΑ ΟΠΩΣ Κ ΟΛΟΙ!ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ 2η?????????????????????ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο george!!!!!!!!στην επομενη θα ρθω και γω :) gata!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελειες γιωργακη! και επιτελους αλλαξε μουσα!! θεια-αναστασια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή